divendres, 30 de setembre del 2011

Unes fires molt gironistes

No hi ha res més propi d'unes festes que el clàssic mocador per lluir al coll, ni res que identifiqui més a una penya que lluir els seus colors. Unint aquests dos conceptes davant la proximitat de les Fires de Sant Narcís, la Penya Immortal Girona ofereix a tots els seus socis i simpatitzants la possibilitat de passejar-se per la ciutat en aquelles assenyalades dates mostrant el seu suport al nostre equip: el nostre exclusiu mocador de fires blanc-i-vermell, una peça de col·leccionista amb un acabat de la més alta qualitat. El mocador inclou la serigrafia de l'escut de la penya, un recordatori de les festes en honor al nostre patró i un "Endavant Girona!" el popular crit de suport al Girona FC. Un complement ideal per agermanar ciutat i equip per només 2 € la unitat. Fes-te'n ja amb un per tu i els teus al Bar Bon Ibèric (C/Pamplona, 3)!
En un altre ordre de coses, als aficionats gironistes se'ns està fent molt llarg aquest cap de setmana sense lliga, però des de la penya creiem que l'espera valdrà la pena i per això hem acordat reunir-nos a la nostra seu el dilluns per seguir en directe el partit del Girona a Jerez per Gol TV. Com sempre, la Conxita i en Jordi ens oferiran el seu amable servei per tal de permetre a tota la parròquia blanc-i-vermella seguir còmodament la lluita del Girona pel seu segon triomf de la temporada. Després no digueu que no sabeu on veure els partits envoltats de gironistes!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Allí estaremos con el pañuelo al cuello.

Sería importantísimo ganar estos puntos fuera de casa, el Xerez no anda muy "fino" jeje.

¡Adelante Girona!

Anònim ha dit...

Esa Clara, esa Clara es..., el pañuelo te sienta divino, si es que de tal palo tal astilla. Viva la familia Lara-Reguera.

Pepe

Anònim ha dit...

necesitamos de las olas en montilivi cuando se esta ganando un partido en el minuto 80 para que la gente no se vaya o de los oles,oles,oooleees para poder acabar de disfrutar de la victoria, no se el otro dia contra las palmas se podia haber animado un poco mas porque lo triste es que la gente se empieze a ir del estadio en el minuto 80 despues de remontar un 0-2, por muchos amigos que tengais canarios hay que hacer disfrutar las victorias!!! + oles y + olas para celebrar las victorias!!!! no os enfadeis es una opinion mia que creo que debeis corregir ,lo hago porque tambien quiero al girona f.c!

Fran ha dit...

No nos enfadamos, faltaría más. Cualquier observación hecha desde el respeto nos vale.

La verdad es que con el 4-2 intentamos un par de veces hacer la ola, pero nadie siguió en los otros bloques. De hecho, más de uno de nosotros comentó extrañado como pocos segundos después del cuarto gol hubo desbandada general en el estadio, quedando 4 gatos de los 6000 espectadores del principio.

En cuanto a los olés pues sí, metimos muchos goles y tal, pero supongo que es algo que se hace cuando el dominio es aplastante y el rival ni la huele y como fue un partido disputado pues hizo que no repararamos en ello. Por lo de los amigos canarios ya te digo que no fue, pues si una máxima hay en nuestro hermanamiento es que durante los 90 minutos cada uno anima a su equipo y punto.

Nosotros siempre intentamos animar al máximo (algunos hasta acabamos afónicos). Hay días mejores y peores, pero tratamos de no fallar nunca. Ojalá se apunte cada vez más gente a alentar al equipo (no solo cuando ganamos).

Un saludo y ¡Adelante Girona!

Francisco J. Lara
Secretario de la Penya Immortal Girona.