diumenge, 9 de novembre del 2008

Decepció

Hi han dies que és millor quedar-te al llit, quan una cosa comença malament acaba malament, això pensàvem tots els aficionats que ahir vam seguir el partit a la nostra seu, si una imatge val més que mil paraules la cara d'aquest noi que ens va acompanyar ahir resumeix molt be l'estat d'ànim que ens va quedar quan l'àrbitre va xiular el final del partit.
A un quart de set de la tarda ja teníem la nostra seu plena de gom a gom, tots ens fèiem la mateixa pregunta, el podrem veure?, rebíem trucades d'amics que des de casa seva ens deien que pel teletext de Tv3 encara anunciaven el partit i ningú va perdre l'esperança de veure'l fins que el Canal 33 en comptes de connectar amb la Nueva Condomina va fer-ho amb el camp del Llevant. Vam buscar-ho per internet però quan triàvem el nostre partit també sortia el del Llevant. Tots ens vam resignar a seguir les incidències del partit per la radio però quan el Murcia va fer el primer gol al minut 21 tots ja vam pensar que el d'ahir no seria el nostre dia.
El joc del nostre equip al segon temps feia que renaixessin les esperances d'aconseguir quelcom de positiu a Murcia però com dèiem quan no pot ser no pot ser i a més és que no pot ser, el segon gol dels locals al minut 88 va ser l'últim gerro d'aigua freda que ens va caure a sobre ahir.
La jornada d'ahir ja la podem oblidar i esperar el proper partit a Montilivi contra un dels aspirants a pujar de categoria com és l'Hércules.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Vinga som-hi!!! No us desanimeu...

Un dels "mañicos" que tan bé vau acollir a la vostra casa...

Som-hi Girona!
Aúpa Zaragoza!

Anònim ha dit...

HOLA COMPANYS.
vaig estar a murcia i dirvus que va ser un partit molt extrañ i que els nostre jugadors van jugar bastan malament.
lo postitiu va ser laficio del murcia. em van tractar perfecte, tot i que io anava amb la samarreta del girona vam fer alguna broma i em vaig fer amic amb una peña que em van dir que si aqui a girona juguen dissabte intentarien vindra.
tambe em van entrevistar per la televisio murciana.
i quan estava per alla a fora el camp,va i em trobo amb un de girona que anava amb la bufanda del girona i com que el meu pare tambe i anava va dir: iepp tu tambe per aqui i no ens coneixiem de res.
i laficio del murcia que vaig poguer parlar estava encantada de que haguessim anat alla. perque tots veien que el murcia aquest any no feia res, i la gent estava una mica emprenyada.
laficio del murcia ens deia a mi i el meu pare : " muchas gracias por haver venido y muy buen viaje ".
aixo es tot i lanegdoda es que em ve un seguidor del murcia i vam intercambiar bufandes.
aixo a sigut el meu viatge a murcia.

somi girona!
a per l'hercules

Penya Immortal Girona ha dit...

Gràcies amic pel relat del teu viatge

Penya Immortal Girona ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.