Amics, després de la gran victòria del nostre equip podem dir que hem agafat el camí correcte cap a la permanència a la segona A. Una afició totalment entregada al seu equip i un equip totalment entregat a la seva samarreta fa que ja veiem el futur amb molt més optimisme, un optimisme que permetrà als nostres jugadors sortir cada partit amb la confiança en ells mateixos necessària per aconseguir moltes més victòries.Després del dinar, el president del club, en Josep Gusó, afirmava que el contacte amb les penyes que vam mantenir ahir havia estat de molt profit.
Per acabar dir que per al viatge a Castelló hi ha hagut un parell de modificacions, sortirem de Girona a les 9 del matí del dissabte i com que l'hotel no ens podrà servir el sopar ja que el partit acaba molt tard, hem canviat el sopar pel dinar del diumenge per la qual cosa tornarem de Marina d'Or després del dinar i no després de l'esmorzar com us havíem anunciat.
3 comentaris:
Gracias Pepe. Poco a poco se van enderezando las cosas. Estos victorias son importantisimas para nuestros equipos. Esperemos que se sigan dando los buenos resultados tanto para El Girona como para la UD. Las Palmas.
Un abrazo
VAYA RACHA QUE LLEVA EL GIRONA HAY QUE MANTENER ESA RACHA PARA SALIR DEFINITIVAMENTE DE LOS PUESTOS DE ABAJO.PEPE.CARLOS.OSCAR.CARAVACA ...CUANDO SALE LA GUAGUA HACIA CASTELLON DE LAS PAMAS PARA SABER COMO PLANIFICAR EL VIAJE UN SALUDO Y A GANAR. ORLANDO.
Sale a las 9 de la mañana del sábado desde el Bar Núria.
Publica un comentari a l'entrada