Perdre al camp del Tenerife no ens ha de representar cap motiu de neguit a aquestes alçades de la temporada, tot i que venia d'una derrota davant del Xerez, és un dels equips en més en forma de la categoria, un cop acabada la jornada el nostre amic Oscar Duarte de Las Palmas ens deia que tots els mitjans de comunicació de les illes ja compten amb el Tenerife a la primera l'any que ve, a part dels punts, el que més ha despertat l'eufòria ha sigut el passar per sobre d'un rival tan difícil com el nostre Girona, i això diu molt de la gran temporada que estan fent els nostres jugadors. La veritat és que si algú havia arribat tard a la narració d'en Papi a la primera part, era impossible saber qui jugava per part del Girona F.C. perquè semblava que només jugava l'equip local. A la segona ha canviat una mica i després del gol d'en Raúl, si en Dorca, en Chechu o l'Igor haguessin fet el tres a dos potser ara estaríem fent una altra crònica. No ha estat així i el 4 a 1 és el just marcador per al partit tonto que tenen tots els equips al llarg d'una temporada.

5 comentaris:
Animo a nuestros amigos del Girona FC, de estos partidos por desgracia de suelen dar algunos durante la temporada, pero estamos seguros que el equipo volvera a su buena racha y buen hacer.
Saludos desde Las Palmas...
Oscar, Maria y Brian
Bufff... Vaya pájara, 4-1... hay que mejorar fuera de casa.
Muy buena iniciativa la del himno. Aunque el "Girona m'enamora" me gusta, no deja de ser una canción popular dedicada a la ciudad. Ya es hora que el club vuelva a tener un himno propio.
HOLA, QUERIA SABER CUANDO SE PONDRA EN MARCHA EL NUEVO HIMNO EN MONTILIVI MAS O MENOS CUANTO TARDARA? MUCHAS GRACIAS , SOIS GENIALES ...OJALA HUBIERA MUCHA MAS GENTE COMO VOSOTROS, VISCA EL GIRONAA!
mierda de tenerife
haber si colgais el video del nuevo himno del girona en YOUTOUBE!! estaria de cojones...un saludooo..
Publica un comentari a l'entrada