dilluns, 10 de maig del 2010

Viatge a Las Palmas

Avui aprofitem per anunciar-vos un dels viatges que no teníem previst fer a principi de temporada però que finalment ens hem decidit a tirar-lo endavant, anirem a Las Palmas.
Aprofitem aquest article ja que del partit de dissabte no teníem gaires coses a dir, l'ambient al Bon Ibèric ni de bon tros es va assemblar al d'aquell 30 d'agost del 2008, el resultat tampoc, això sí, vam quedar satisfets amb la lluita i entrega dels nostres jugadors que no van perdre la cara al partit en cap moment. Dir-vos que vam felicitar a la penya Blau Cel un cop va finalitzar l'encontre i vam compartir l'alegria dels nostres amics de la penya El Recibimiento que també es van aplegar davant de la tele per seguir la seva U.D. Las Palmas.
Uns amics que ja ens esperen per passar el primer cap de setmana de juny a les seves terres i compartir els meravellosos moments que vam viure quan ells van venir a Girona.
No és un viatge fàcil d'organitzar però el nostre secretari, en Rafel Baone, s'ha posat en mans expertes i el farem a través de l'agència d'Halcon Viatges del carrer Nou de Girona.
Si voleu venir us heu de passar per aquesta agència aquesta setmana per apuntar-vos i fer una paga i senyal, el preu del viatge és de 350 euros i s'ha d'avançar el 25% de l'import al moment de la reserva.
Sortirem divendres al matí i tornarem dilluns a primera hora, el preu del viatge inclou l'avió, tres nits a l'Hotel Astoria en règim de mitja pensió (esmorzar i sopar), l'entrada al partit i els desplaçaments de Girona fins a l'aeroport de Barcelona, anada i tornada, i des de l'aeroport de Las Palmas fins a l'hotel, també la tornada.
Els nostres amics canaris ens diuen que l'hotel triat és molt cèntric i disposa de totes les comoditats d'un hotel de cinc estrelles ja que tot i que ara és de tres, havia sigut de cinc.
Bé amics, més endavant us anirem informant de com va el viatge però si voleu més informació us podeu passar per l'agència de viatges a on us atendran de bon grat.

bienadicto16 ha dit...

está muy bien el precio. Me encantaria ir,però....no va a poder ser.

Anònim ha dit...

De veritat penseu que passan 3 nits y 4 dies a Canaries, posaant el preu del viatge a 350€ i organitzant un viatge tan complicat emplenareu un autobus?
Aixi no s'organitza un viatge, la gent que hi vagi voldra anar a veure el partit no a passar-hi 4 dies, es exagerat aixo be esperem que per l'any que ve s'organitzi millor i poguem anar mes gent.
Ex: Sortida de BCN la nit abans del dia de partit, dormir,veure el partit i tenir un avió a l'aeroport i tornar a Girona despres del partit.
Per exemple.

Anònim ha dit...

Comentario 2,no se nada al respecto,pero supongo que con este jaleo de los partidos lo viernes ,o el sabado,o el domingo,es muy dificil organizar el viaje. Si se supiera el dia del partido se podría reservar el vuelo con antelación. Lo habrán echo así para asegurarse un vuelo economico. De la manera que tu propones,esperando a saber el dia del partido,saldría por el mismo precio o mas del que está ahora. Te lo tienesque tomar como unas minivaciones con partido del Girona Fc incluido. Al que tenga la suerte de poder ir Enhorabuena,y los que no podamos...pués desearlesun buen viaje a los que se desplacen.!!

Comentari 3 no surtiria per el mateix preu perque ens estalviariem 2 nits d'hotel.

comentario 4,pero si te esperas a la última semana (que es cuando se sabe cuando se juega el partido)los precios de avión habrán subido. Y estoy seguro que esa subida equivale mas o menos a esas 2 noches de hotel extras.

Penya Curta GFC ha dit...

Com sempre incommensurables i al costat de l'equip!
Molta sort companys, que passeu una bona estada i que torneu amb algun puntet!

Anónimo # 2 .Esto es un buen viaje
Próximo viaje a Las Palmas Temporada 2010 - 2011
UD Las Palmas - Girona F.C.
Salida directa desde el estadio de montitili en helicóptero .
Llegada al Estadio de Las Palmas Media hora antes del encuentro .
Al termino del encuentro todos los aficionados del Girona consentrarsen a la grada preferente del estadio para que el helicóptero pueda aterrizar sin problema .
Embarcar y en 3 Horas llegada a girona les dejaremos a uno por uno en su casa .
PD: no olviden su paracaídas para el viaje de regreso que como seremos muchos no dará tiempo de aterrizar en casa por casa y les soltaremos desde el aire ..Buen Vieje

Anònim ha dit...

L'estadi es diu estadi municipal de Montilivi no Monitili.

El Recibimiento ha dit...

Estamos esperando ese dia para pasarlo en grande ...
disfrutar como tiene que ser el deporte....