dissabte, 27 de març del 2010

Rebentem Montilivi

Veure un camp de primera amb uns amics de primera com en Jose Manuel és tot un orgull.
Gràcies a l'editor del bloc "Sentir 1907" avui gaudim de les imatges de la gran victòria del nostre equip.
Tota la setmana hem estat buscant un motiu per a engrescar a la gent que vingui a l'estadi, avui l'hem trobat, "rebentem Montilivi", els nostres jugadors s'ho mereixen i ens toca a nosaltres demostrar que som una afició a l'alçada dels nostres jugadors.
Les fotos de l'article reflecteixen com hem i heu viscut el partit d'avui.


Ser el primer equip que aquesta temporada guanya al camp de Don Manuel no ens garanteix guanyar al destrossa travesses del Salamanca i per això els "foreros" ja han començat la campanya de "moguda al gol nord" i des de que ha acabat la primera part del partit la penya ha començat la campanya "rebentem Montilivi".


La veritat és que des del primer jugador fins a l'últim seguidor que arriba al camp, lluitem per a un objectiu que potser d'aquí poc serà un altre que la pròpia salvació.

6 comentaris:

sentir1907 ( real betis ) ha dit...

Hola buenos días para mí es un gran honor y un gran placer el que hayas colgado las fotos en el blog de vuestra peña , aquí me tenéis por si queréis fotos del real betis de lo que sea para pasaroslo muy gustosamente , y sobre todo porque es al girona un club que me cae simpático desde su ascenso a segunda , y más porque sois de una tierra que a mi me encanta amigos , así que nada desde aquí os animo a todos los lectores peñistas de vuestra peña magnífica a que sigáis entrando en mi blog y me comentéis para mí es todo una gozada ¡¡ saludos ¡¡ y nuevamente enhorabuena por la victoria de ayer ¡¡

FORZA GIRONA
FORZA BETIS

www.sentir1907.blogspot.com

P.D. Si alguien me escribe , no dudéis que podéis escribirme en mi blog en catalán , me hace tbn ilusión porque me gusta el idioma y en segundo lugar me gusta aprender , ya como veáis ¡¡ suerte ¡¡

Unknown ha dit...

SI.SI.SI EL GIRONA VA A SUBIR.SI.SI.SI.EL GIRONA VA A SUBIR.ESTAN MAS CERCA DE ARRIBA QUE DE ABAJO LA PERMANENCIA YA LA TIENEN ENHORABUENA.

Bienadicto16 ha dit...

Ayudemos a PEPE a conseguir el objetivo de llenar montilivi,aparte de sus gestiones para que pongan entradas a 5e,enviemos nosotros los socios,un mail al club explicandole las razones por las cuáles merecemos ver montilivi lleno!yo lo haré ,y cuantos mas mejor!

Zaragocista ha dit...

os dejo mi pagina:

www.noticiaszaragocistas.blogspot.com

suerte al girona!!

El Recibimiento ha dit...

Enhorabuena .........
Que no pare estos triunfos...
Todos al Montilivi

Noe ha dit...

¡Felicidadessss........! Seguid así que os lo merecéis chicos.Lucha, fuerza y ganas de ganar es lo único que hay que tener y vosotros os pasais de eso ya. Un abrazo desde LAS PALMAS