dimecres, 31 de desembre del 2008
Marea blanc-i-vermella a Tarragona
dissabte, 27 de desembre del 2008
Bojan, cedit al Girona FC fins a final de temporada
Com podeu veure a la imatge ens ho vam passar molt bé, massa bé segons el criteri de les autoritats pertinents.
Els acudits del nostre amic Oscar (en especial el de les corbates) van aconseguir treure el millor dels nostres somriures.
La Conxita i en Jordi ens van preparar un luxós sopar on no hi va faltar de res.
Caravaca "power".
El nostre vicepresident, en Josep Caravaca, també va ser un dels grans animadors de la festa. La cara que veieu a la fotografia ens reflexava als que érem allà presents: no ens hi vèiem.
Com que estem a 28 de desembre ens hem permès fer aquest article en un to més de broma de l'habitual. Esperem sincerament que es repeteixi aquest sensacional ambient entre tots els que ens desplacem "a Nàstic" (amb tots els respectes per la ciutat de Tarragona, continuem de broma...).
FELIÇ 2009 COMPANYS
ENDAVANT GIRONA!
dimecres, 24 de desembre del 2008
De vegades els somnis es compleixen
Volíem fer una postal de felicitació per a tots vosaltres i no hem trobat millor manera que fer un petit recorregut pel que han sigut aquests mesos a la LFP. El primer de tot és dir que tal com comentava la Lidia Cantarero ahir, l'èxit del nostre club és que no te els vicis adquirits de molts altres equips de la categoria, un exemple d'això és que tot i que a les portes de l'estadi es podia llegir que avui les oficines romandrien tancades, no ha sigut així, tot al contrari, molts avis i pares han pogut fer realitat el somni dels seus fills o nets i els han pogut fer socis o que el tió els hi portés la samarreta del Girona, veure com treballaven aquest matí a Montilivi et fa pensar que des de l'últim soci al primer responsable del club estem involucrats amb el club amb un entusiasme que pocs equips tenen.
La primera vegada que ens enfrontàvem a un dels grans era amb la Real Sociedad, conèixer a tota una institució d'aquest club com en Paco Montesinos acompanyat d'en Joseba i les seves senyores va ser tot un regal per a nosaltres. Amb la penya Altza, la penya de Vic, la penya Xabi Alonso, la penya Luis García amb el seu president en Jesús que no havíem pogut parlar abans del dia del partit amb ell perquè al foro de l'erreala s'havien equivocat al posar el seu número de telefon però gràcies a en Paco Montesinos ens va posar en contacte amb ell el mateix dissabte al migdia, amb totes hem establert una gran amistat.
Si tota una institució a la Real és en Paco, la senyora Teresa Rivero ho és al futbol estatal, s'ho ha guanyat a pols i sense voler, tots la considerem com una persona important però el que la fa ser estimada és que ella no es sent important, un exemple és el que veieu a la fotografia quan el nostre vice-president en Josep Caravaca li oferia els calendaris que vam fer de la temporada, ella mateixa va agafar la bossa que es va trencar i l'Adolfo, també extraordinària persona que l'acompanyava, li va treure de les mans per posar-la al taxi.
Ens deixem molts moments i moltes penyes per a comentar com la penya Ací hi ha Granotes del Llevant, les penyes del Xerez però com que ja ens han promès que ens visitaran, les deixarem pel resum de final de temporada.diumenge, 21 de desembre del 2008
Sopar de Nadal
Abans de començar aquest article voldríem fer esment d'una de les errades que vam cometre ahir, havíem anunciat que faríem un sorteig d'un viatge per a tots els aficionats que col.laboressin amb la campanya de recollides de joguines, la veritat és que el temps se'ns va tirar a sobre i quan vam arribar a l'estadi amb el temps just ens vam adonar que ens havíem deixat les butlletes per al sorteig, va ser tot un orgull per a nosaltres el veure que cap seguidor que aportava una joguina ens reclamés la butlleta i és que el que ens vareu fer entendre és que el sorteig estava de més i el més important va ser el posar la primera pedra del que s'ha de convertir en una tradició a l'estadi cada any per aquestes dates.dissabte, 20 de desembre del 2008
Tarda màgica
El futbol és molt curiós, aquesta imatge tot i que correspon a la segona part, resumeix molt bé el que han sigut els primers 45 minuts de l'encontre, el Girona que ja es mereixia anar-se als vestidors amb un clar marcador ha hagut de patir a la segona part per endur-se els tres punts que són un autentic regal de Nadal per a tots els aficionats gironins, ni virus intestinal ni gespa, el nostre Girona és un motor dièsel i tots els seguidors que hem anat a Montilivi hem tornat a xalar amb l'empenta dels nostres jugadors, el Girona, Girona quan més empenyia el Castelló així ho testifica. Molts estareu pensant el perquè no destaquem el gol d'Arnal, simplement per que l'Arnal és tan important per a nosaltres i per aquest equip quan marca un gol com quan no el marca i l'èxit d'aquest equip es basa amb això, tots per a un i un per a tots, tant quan estàs bé com quan no ho estàs.
Si màgic ha sigut veure a tot un Castelló sota els pals de la seva porteria, més màgica ha sigut la tarda que hem passat amb l'Alba i en Jesus a la parada de recollides de joguines que hem muntat al cantó de les guixetes de l'estadi, gràcies a vosaltres ha estat un èxit, però sí que tant a la directiva del Girona com a en Josep Maria Jofre, regidor d'esports de l'ajuntament i a nosaltres ens queda un regust una mica agredolç perquè ho podíem haver fet molt millor. Ha sigut la primera vegada que a Montilivi s'ha fet quelcom així i saber que els nens i nenes de més de 50 famílies necessitades no es quedaran sense regal de Nadal, gràcies a vosaltres, és posar el primer granet de sorra per a que aquest acte es repeteixi cada any sense els errors d'aquest.Per acabar només donar-vos les gràcies una vegada més i dessitjar-vos un feliç Nadal.
dijous, 18 de desembre del 2008
Recollida de joguines a Montilivi
Avui és un gran dia per a la nostra penya ja que us anunciem l'acte social més important en el que hem participat mai. La Penya Immortal Girona juntament amb el Girona F.C. en col.laboració amb la Creu Roja Joventut de Girona organitzem una recollida de joguines dissabte a l'estadi.
Abans del partit contra el Castelló muntarem una parada a l'entrada del camp i un grup del voluntariat de la Creu Roja juntament amb membres de la nostra penya recolliran les joguines que els seguidors gironins ens aportin. Tots els aficionats que donin una joguina rebran una butlleta per a un sorteig que es farà a la mitja part de l'encontre a on es sortejarà un viatge per a dues persones per veure al mes de març la Real Sociedad-Girona F.C. que organitzarà la nostra penya. El sorteig no l'heu d'entendre com un reclam per aportar joguines sinó com un acte d'agraiment de la penya vers els seguidors que recolzin la campanya.
El que sí ens han demanat és que les joguines no tinguin un caire ni bèl.lic ni sexista i que siguin noves o en molt bon ús, per saber si una joguina és adient només heu de pensar si us agradaria regalar-la al vostre fill.
Sabem que l'aficionat gironí és molt solidari i generós per això estem segurs que aquesta recollida serà un gran èxit.
dimarts, 16 de desembre del 2008
Autocar a Tarragona
L'última vegada que una penya va aconseguir omplir dos autocars per acompanyar el nostre equip va ser la Penya Gironina a l'any 1992 i precisament al camp del Nàstic, era el darrer partit de lliga i ens hi jugàvem entrar a la promoció d'ascens a la segona A, un empat a tres gols va fer realitat el somni de tots els aficionats que vam anar i el Girona F.C. va disputar aquella promoció. Us hem de dir que la fotografia no correspon a aquell partit, és feta del partit de la temporada següent als inicis de la nostra penya, penya que creiem, 16 anys després repetirà en aquest desplaçament l'èxit de la penya pionera i aconseguirem omplir dos autocars, som molt optimistes ja que a hores d'ara ja tenim mig autocar ple i tot just l'acabem d'anunciar. El preu del viatge, gratuït per als socis de la penya i només 10 euros per als no socis, entrada a part, creiem que serà un factor molt engrescador per a molts seguidors.diumenge, 14 de desembre del 2008
Orgull
En Raul Agné, com gran entès del futbol que és, tenia por a aquest partit, quan un equip petit treu punts d'un camp difícil generalment es produeix una relaxació dels jugadors i al següent partit que juga a casa mai guanya, al llarg de la setmana ha intentat donar una motivació extra als nostres jugadors i la veritat és que ho ha aconseguit, avui els molts aficionats que hem anat a Montilivi hem sortit orgullosos dels nostres jugadors, hem empatat i sumar sempre és bo perque el lloc que tindrem a final de temporada serà un punt a avall o a dalt de l'equip més proper a la classificació, veure els nostres jugadors com han merescut la victòria per pebrots sota una pluja intensa i amb el recolzament de més de 3.000 aficionats a Montilivi ens fa dir que aquest punt sap a glòria.
A part de la bona imatge que ha donat el nostre equip una altra noticia positiva que ens hem trobat a l'estadi és que per fi ja tenim a la venda les samarretes oficials del Girona F.C. i a més a un preu a l'abast de molta gent, 45 euros les talles d'adult i 38 les de nen, demostren que la directiva no veu el club com una empresa que ha de fer negoci sinó que tan sols gestiona els diners de tots els socis per donar servei a tots els socis. Molts us preguntareu qui és aquest de la fotografia, bé, és un petit homenatge que li hem volgut fer a en Fran, creador d'aquest bloc i assessor informàtic de la penya.dijous, 11 de desembre del 2008
Els dos últims exàmens abans de Nadal
Diumenge a l'estadi ja anunciarem la propera sortida que te programada la nostra penya, serà el 3 de gener al camp del Nàstic. Bé, més endavant publicarem un article més extens sobre aquest viatge, ara tota la nostra atenció està fixada en el partit contra l'Elx, només hem volgut fer una petita ressenya en atenció a vosaltres que sou uns seguidors fidels del nostre bloc i que sabem que esteu molt interessats en aquest desplaçament ja que són molts els e-mails que hem rebut demanant informació, cosa que us agraïm molt sincerament.dimarts, 9 de desembre del 2008
Més de Jerez
diumenge, 7 de desembre del 2008
2008 odissea de l'espai aeri
Després del fandango de l'aeroport del Prat, els nostres jugadors s'enfrontàven a la buleria mecànica, així és conegut l'equip local pels seus aficionats, però el nostre equip li va sortir per peteneres al Xerez. Cinc minuts abans d'acabar l'encontre tots pensàvem que un equip que ha estat tancat a un aeroport durant més de set hores i arriba a l'estadi amb el temps just de canviar-se i escalfar una mica només podia aspirar a complir l'expedient i tots els aficionats que érem a Chapin ja estàvem orgullosos dels nostres jugadors ja que aquest expedient, amb la imatge que havia donat el Girona F.C. l'havia complert amb escreix. El futbol és maco perquè no segueix cap lògica i quan menys t'ho esperes, de la mateixa manera que t'omple de tristesa, també t'omple d'alegria, ahir el gol d'Arnal i una gran actuació d'en Rafa Ponzo ens va obrir les portes d'un empat assolit gràcies al penal transformat per en Manga.
Potser algú ens pot acusar de pilotes però només diem el que vivim, ahir la directiva del Girona també va estar a l'alçada de les circumstàncies, veure a la Gemma que durant set hores no es va desenganxar del telèfon parlant amb els irresponsables de la companyia de l'avió mentrestant els directius estaven amb el director de l'aeroport, és només fer esment del que va passar ahir, més si tenim en compte que el Girona F.C. ja tenia un vol xàrter des de Girona pels 40 expedicionaris de l'equip i per aconseguir mobilitzar als aficionats gironins van creure més oportú pactar amb aquesta empresa i fer un avió més gran.Un dels moments més surrealistes de la tarda va ser quan al bus llençadera ple de gom a gom pels 80 expedicionaris gironins, aficionats i jugadors, cantàvem A por Ellos Oe, A por Ellos Oe, la cara d'en Raul Agné era tot un poema.
Qui més qui menys ja havia fet el seu planing del dia a Jerez, uns ens comentàvem que havien quedat amb amics d'allà i nosaltres ja haviem quedat amb en Juan Carlos Corchado, president de la Peña Los Ilustrados i president de la federació de penyes del Xarez C.D. per passar el dia que la manca de serietat de l'empresa de l'avió no ens va permetre. L'acte de germanor entre aficions només es va limitar a un intercanvi de bufandes i rajols cinc minuts abans d'entrar a l'estadi. Per sort, ja ens han confirmat que vindran a Girona i passarem el dia que no vam poder passar ahir.
L'afició del Xerez C.D. es va portar meravellosament amb tots nosaltres, una de les sorpreses va ser conèixer a la Peña Los Roneros, un cop acabat el partit vam fer una fotografia conjunta de tots els expedicionaris gironins amb els membres d'aquesta penya que també ens han confirmat que a la segona volta visitaran la nostra ciutat.