lunes, 12 de marzo de 2012

Creure és poder

La fe mou muntanyes, diu la dita popular, i en el cas del Girona no podia ser més cert. El cop patit a Las Palmas va ser duríssim, però afició i equip hem demostrat que la nova dinàmica del Girona, arriscada però amb gol, no s'aturarà fàcilment. De fet, ahir vam ser 5.112 espectadors a Montilivi, una xifra a la que no estem acostumats darrerament i que demostra que cada cop som més els que creiem fermament en les possibilitats que té aquesta plantilla de salvar la categoria.

El xoc amb el Xerez va ser molt intens, treballat fins a l'últim minut del temps afegit, molt més que el que els 5 gols a favor del Girona indiquen. El Xerez té gent de molta qualitat al davant, com ara tot un ex del Milan com José Mari, i ho vam patir. A la que aconseguim que l'ansietat per la victòria no ens posi tant nerviosos darrera, podem veure autèntiques exhibicions, ja que com ja vam advertir a Gran Canaria, els blanc-i-vermells estan ara convertint totes aquelles oportunitats que en passades jornades semblaven negar-se a entrar, i això s'està traduint en importantíssimes victòries. Menció especial per Jandro, que no es pot dir que hagi tornat perquè mai se n'ha anat. Un autèntic partidàs el del migcampista de Mieres, cosa que ens fa tant feliços com la retrobada amb el gol de Ferran Corominas o la confirmació de que Acuña és l'home important que tots vam somiar abans de la seva lesió a l'estiu.Podríem allargar-nos més explicant l'alegria que ens vam emportar gràcies a la golejada o en el fet que hàgim retallat dos punts al nostre objectiu, però preferim gaudir-la amb calma tal i com fa Josu Uribe amb els seus famosos chuletones i, sobretot, començar ja a pensar en el transcendental viatge a Huesca. Un rival directe, una possibilitat de fer costat a l'equip i encadenar una bona ratxa de resultats tot passant un dia inoblidable. No us ho penseu més i veniu a fer la vostra inscripció al Bar Bon Ibèric (C/Pamplona, 3) tots aquells socis i simpatitzants de la Penya Immortal per anar plegats a animar al nostre equip. Al llarg de la setmana es comunicarà l'hora de sortida i el programa de viatge.

TOTS A HUESCA AMB EL GIRONA!

Última hora: confirmat que el preu del dinar amb la Peña Fenómenos Oscenses serà de 10 euros. També sabem que s'haurà d'estar a les 7:30 a Montilivi per sortir a les 8 cap a Huesca.

14 comentarios:

Anónimo dijo...

los goleadores fueron jandro(2) acuña, yago, y coro. Habéis puesto que metio 2.

Anónimo dijo...

Ostras, sí, vaya fallo. Muchas gracias por el aviso, ya está cambiado.

Anónimo dijo...

Vendráns los de los tambores?estaria bien,porqué cada vez están más integrados ,y creariamos un ambientazo en el Alcoraz!

SI SE PUEDE!!!!!!

Anónimo dijo...

se sabe la hora de salida para huesca, y si se apunta mucha gente? Gracias!!!

Fran dijo...

No sabemos si vendrán, pero normalmente en los desplazamientos el ambiente ya es intenso hasta sin bombos.

De momento, según el Twitter del club van unos 50 inscritos hasta hoy martes.

Hay que estar en Montilivi a las 7:30 del sábado para salir a las 8 hacia Huesca.

Fran
Secretario

Anónimo dijo...

Para poder ir con la penya, es necesario pasar por el bar bon iberic? I que hay que pagar, solo los 20 euros y allí en huesca la comida nooo? Gracias.

Fran dijo...

Sí, para ir con la peña hay que acercarse cuanto antes mejor al Bar Bon Ibèric (Calle Pamplona, 3), rellenar el impreso y pagar los 20 €.

Los otros 10 € ya los cobraremos en el autobús camino de Huesca (o en el mismo restaurante) a todos aquellos que nos digan que quieren asistir a la comida con la Peña Fenómenos Oscenses.

Fran
Secretario

Anónimo dijo...

Yo veo el partido como una final. Si se gana hay opciones de salvacion si se pierde o se empata se termina todo. Mas que nada porque no creo que a la semana siguiente se gane en Cartagena. Decidme negativo (y acusadme de antigironi) pero yo no apuesto por la victoria del Girona. El campo del Huesca siempre es duro y nosotros fuera de casa no damos una. Todas formas se agradece una aficion tan entregada como vosotros. AMUNT GIRONA!!!

Anónimo dijo...

Si vienen los de los tambores vamos a parecer una hinchada brasileña y vamos a dar pena, sigo pensando que somos mucho mejor sin ellos, porque el futbol no es una fiesta de cumpleaños ni nada parecido.

Anónimo dijo...

Sí, Huesca no es un campo fácil, anónimo, pero en los dos últimos años allí hemos empatado 2-2 y ganado 0-1. La victoria es posible y sí, Dios no lo quiera, se empata, no habrá nada decidido todavía. El Girona tiene mejor dinámica y calendario que todos los de abajo.

Anónimo dijo...

espero que hoy sabado consiga el girona ganar en huesca, y ponerse un poco mejor la clasificacion de caras a la permanencia. No he podido ir a huesca, pero espero que los que estén allí, se dejen la voz, y aupen al equipo a conseguir la victoria. Amunt girona!!! SI SE PUEDE, SI SE PUEDE.

Anónimo dijo...

todos SOMOS EL GIRONA F.C! os voy a ver por la T.V y espero que os dejeis la voz en el alcoraz y les deis alas al equippo hacia una nueva victoria, por favor necesitamos ganar para que esta ciudad goze de futbol profesional!!

Anónimo dijo...

vaya vagos de jugadores tenemos , juegan andando esos bastardos , a 2B para no volver , gracias mercenarios de mierda

Anónimo dijo...

reirse de la lesion de un jugador del huesca, es algo indigno de una penya que tiene que animar al girona y no reírse de las desgracias de los demás. Creo que está complicado la permanencia, pero mientras haya opciones, hay que amarrarse a lo que sea. Amunt girona!!!