
Dissabte va ser precisament ell qui va posar la nota blanc-i-vermella a la foto lluint la samarreta de la Penya Immortal, ja que el Girona FC va estrenar la seva nova tercera equipació de color taronja. I bon debut que va tenir, ja que semblava difícil treure quelcom positiu contra els canaris quan, ja en el temps afegit, un penal transformat per Jandro ens brindava un punt que va saber a glòria a tos els que vam seguir el matx per la ràdio al Bon Ibèric. A la Segona Divisió mai se sap com de decisiu pot arribar a ser un punt, i sinó que ens ho diguin a nosaltres (només cal fer un cop d'ull a aquella jornada 42 contra el Múrcia...).
No sabem si els nostres "germans" de la Peña El Recibimiento van acabar el partit amb tant bon regust de boca com nosaltres, però el que si és segur es que, tal i com ja hem començat a fer els immortals, estan ja començant a fer el compte enrere dels dies que manquen per tornar a viure l'enfrontament entre els nostres dos equips i tornar a compartir les seves vivències amb nosaltres.
Os enviamos un fuerte abrazo desde Girona y os deseamos mucha suerte a lo largo de la temporada.

15 comentaris:
Le deseo mucha suerte a la UD y a la Peña El Recibimiento, no asi a los que le desean la muerte a Santamaria por los foros, ni a los que ayer silvaron, insultaron e incluso lanzaron objetos al campo, como pone algun forero por internet.
FORZA GIRONA Y SUERTE A LAS PALMAS
VISCA EL GIRONA! por cierto sois muchos para el desplazamiento a elche? cuantos sois de momento? gracias!! y dejaros la voz en elche !
Vinga, animeu-vos i baixeu molts gironins a Elx!!
Alguns membres de la penya Altzavares Nord (i pot ser d'altres penyes) estarem presents en el moment que l'autobús aplegue a la nostra ciutat. Després improvisarem una visita guiada pels voltants del palmerar i el casc antic, acabant a les 14:00 amb un esmorzar tradicional al Camp d'Elx. Ho passarem molt bé. Visca el Girona i Força Elx. Una abraçada, vos hi esperem!
PS: Procureu no posar al blog això de "l'equip alacantí"...molesta moltíssim per ací baix. Elxà/il·licità o simplement "l'equip del Vinalopó". Ja ho entendreu en vindre ^^
Ah jaja yo sabía lo de la rivalidad con el Hércules, pero hasta lo de cambiar los gentilicios ya no llegué.
En fin, fue sin mala intención. Un saludo.
Francisco J. Lara
Secretario Penya Immortal Girona
hehe, ja ho sé home, que no va ser amb mala intenció, de tota manera no canviem els gentilicis, els d'Alacant, alacantins, i nosaltres, il·licitans hehe.
Al final molta gent vindreu? Segons m'ha dit el presi de la meua penya, crec que un bus amb unes 50 persones, m'equivoque?
Una abraçada!!
felicitats pels que si doncs uns 50
DISSABTE,TOTS A ELX!!!A LIARLA FORTA PENYA!!!
50 me parece que seremos de las peñas, más otras 50 que se han apuntado para venir con el club...
No sé entre 100-120 supongo. Está muy bien, piensa que nunca hemos ido tanta gente a ningún sitio. Al menos en los últimos 30 años.
según la web del club ya hay 160 personas apuntadas
Quina enveja sana em féu, ací a Elx la directiva no dóna cap tipus de facilitats per a viatjar. Normalment el bitllet del bus ens ix al voltant dels 30€, i després a pagar l'entrada corresponent, així amb els temps que corren de crisi és impossible...
Ja podeu estar contents amb la vostra directiva. Desplaçar vora 200 persones des de Girona a Elx no és senzill pel molt barat que isca el viatge, felicitats.
Acabe de saber alguns detalls dels preparatius de l'acte de germanor, crec que ens ho passarem molt bé!
Per cert, per si us interessa el tema meteorològic. Porteu paraigua, sembla que durant la primera meitat del dia pot ploure. Temp màx.16ºC, Temp.mín 7ºC. A l'hora del partit un 13ºC aprox. Porteu roba d'abric més que res perquè segurament us posaran a l'anell superior, pega l'airet bé, a més, ací el fred el fa la humitat.
Gràcies per la informació metereològica. De totes maneres com a girona també plourà no passa res.
Pel tema directiva,si ,estem molt contents amb aquesta nova directiva,estàn fent campanyes de tot tipus per impulsar el Girona a ser un equip gran i seriòs.
en elche tiene que haber un reconocimiento a la directiva , yo si fuera de vosotros haria una pancarta cde GRACIAS JUGADORES,GRACIAS DIRECTIVA es solo una idea un abrazo y espero que la contempleis a animar a el girona fuerte el sabado que hay que darle energia a el equipo
son 200 aficionats al final! VISCA EL GIRONA
Espere que acabeu d'aplegar bé. La veritat que estem molt agraïts, haveu estat una afició molt educada i hem passat un dia de bandera. Gràcies a tots i ja sabeu que a Elx teniu una bona colla d'amics!
Manel (Altzavares Nord)
Publica un comentari a l'entrada