domingo, 4 de diciembre de 2011

Resistir fins al final

La imatge expressa bé els sentiments dels gironistes a aquestes alçades de la temporada. La situació no és gens agradable i tot i que estar a dos punts del primer equip fora del descens a falta de 26 jornades pel final del campionat no sigui tan greu, el joc desplegat pel Girona des de l'agost és per estar, com a mínim, neguitós. Això sense parlar de la falta de sort... si el xut de Jandro acaba dins en comptes de al pal, així com si en tantes altres accions desafortunades la sort ens hagués estat favorable, la història seria ben diferent.

Ahir els nostres homes no van fer un gran partit davant un Guadalajara inoperant. Fa falta un gran canvi de mentalitat en l'aficionat. Ja no és hora de decidir si la contractació o marxa de tal o qual jugador va ser convenient, sobretot perquè ja no s'hi pot fer res. La plantilla que hi ha és la que és, amb les seves virtuts i limitacions (que no son poques) i ja no s'hi ha cap altra opció que intentar treure-li tot el suc possible en benefici del Girona Futbol Club. Si més no, al llarg dels 90 minuts. No és comprensible, per molt decepcionats que estiguem amb la marxa de l'equip, que quan els jugadors més ens necessiten, quan a falta de menys de 5 minuts per que es xiuli el final ens estem jugant la vida i ells estan donant tot el futbol que tenen a les seves botes per guanyar (encara que sigui poc), ens posem a xiular i criticar-los. Així l'única cosa que s'aconsegueix es dividir, crear mal ambient i posar-los nerviosos.

En partits com el d'ahir, l'afició de Montilivi va restar més que sumar. No podem guardar-nos els xiulets per quan l'àrbitre digui que s'ha acabat? Hem de malbaratar les poques opcions que tenim d'aconseguir punts? Res té a veure animar fins al final al nostre equip, com fem i farem sempre des de la Penya Immortal, amb la defensa o no de la continuïtat de l'entrenador. A part de respectar-lo i fer-li costat mentre treballi pels interessos del Girona FC, poca cosa més podem fer. Tot el que vulgui expressar la seva opinió podria fer-ho igualment quan l'equip no necessiti el nostre suport.

Més tard o d'hora pot arribar un revulsiu per a l'equip, no ho sabem. Però el que tenim ben clar és que al que de veritat li cal és al jugador número 12. Com a mínim per adonar-se com n'és d'important la seva participació per a la marxa del conjunt.

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Huy si, vosotros animasteis criticando a la afición. Menuda peña. No hace falta animar si el equipo no pone nada de su parte.

Anónimo dijo...

Además, los que faltasteis al respeto hacia la afición fuisteis vosotros. Tenemos libertad de expresión. Vosotros visteis con ganas de ganar el encuentro?

Anónimo dijo...

Gritando "més animar i menys criticar" también estamos ejerciendo nuestra libertad de expresión. Así que de falta de respeto nada. El que se pica ajos come, si te sientes ofendido por eso, será que no vamos tan mal encaminados.

Además, no fue esa nuestro único cántico, puesto que no paramos de animar desde el principio hasta el final. Se nos oiría más o menos, pero más de uno acabó afónico.

Con eso que dices de que no hace falta animar si el equipo no pone de su parte ya dejas bien claro que eres de los que solo se sube al carro cuando las cosas van bien. Precisamente es cuando la marcha del equipo se tuerce cuando más falta hacen los ánimos de la afición.

Anónimo dijo...

''TE ANIMARE CUANDO MENOS LO MEREZCAS, PORQUE SERA CUANDO MAS LO NECESITES''
A la gente solo le gustan las polemicas, que si banderas, que si Agne, que si el futbol del equipo, solo les gusta gritar ''FORA FORA'' como ayer, ni un cantico positivo en todo el partido y cuando uno se pone a gritar FORA todo el mundo le sigue, eso si, cuando nos jugabamos el play-off la temporada pasada contra Las Palmas, Elche... todo el mundo comiendo pipas y callados eh, solo salis cuando las cosas van mal, para tener 5.000 aficionados asi, prefiero ser 300 como en 2ªB.

Anónimo dijo...

Ir al campo del Alcoyano a animar. Como solo vais la penya a lo mejor gana i todo. Que conste que el sabado hacen el Real Madrid-Barça. Ahí lo dejo.

Anónimo dijo...

Amb lo que cobren ,amb les époques que estem ,lo mínim que podríen fer es possar-hi una mica de c...i a sobre encara els hem d'animar si fan la feina mal feta? a la vostra feina si ho feu malament suposo que ve el jefe i us anima no? , lo que s'ha de llegir ... a més el desgraciat de l'Agné que vagi provocant al personal , vaja fill de la g. puta , tan estima el Girona i lo que ha de dir perque el fotin fora i cobrar , perque sap de sobres que no s'en sortirà.

Anónimo dijo...

La gente se cree que el Girona es un Manchester o algo parecido, con superestrellas multimillonarias.

Este es un equipo modesto, con objetivos modestos. Por mucho que se prometiera al principio para conseguir socios, todos sabíamos cual es la realidad de este club y a lo que puede aspirar. Si nos creíamos que iba a ir a más en tan poco tiempo nos estábamos engañando a nosotros mismos.

La dimensión reducida de este club hace que el papel de la afición sea vital, tanto para bien (recordemos las victorias en Barcelona, Villarreal y Huesca del año pasado) como para mal, como ahora, en la que estamos restando más que sumar.

Jugándonos el ser o no ser en cada partido, me parece mucho más adecuado hacer piña y animar para tratar de sumar puntos, que ir en plan crítico y destructivo. Eso solo genera desconfianza e incomodidad en la plantilla y así no se logra nada.

Si alguien cree que sólo hay que estar con el equipo cuando se gana es que no ha entendido de que va esto del fútbol...

Anónimo dijo...

El k vaya al campo a criticar mejor k se quede en casita viendo al Barça. Ah y al k da a entender k el sábado esta penya o cualquiera de las demás del Girona no iría a animar a SU equipo (si, algunos sólo tenemos un equipo y és el Girona) por quedarse en casa para ver el Madrid-Barça, se nota que no conoces a ninguna de las penyas.

Ahora más k nunca ENDAVANT GIRONA!!

En estos momentos se nota quién quiere al club y quién quiere fútbol cerca y barato simplemente

Fran dijo...

Lo del viaje del sábado no es seguro y está sujeto como siempre a la colaboración del club al igual que en los otros viajes. Todos sabemos que organizar un viaje tan lejos ocasionaría unas pérdidas que sin apoyo de la entidad las peñas no podrían afrontar.

De momento no hemos recibido ninguna información al respecto, así que en principio no se hace nada. Si hubiera alguna novedad se comunicaría convenientemente en el blog y en nuestras cuentas de Facebook y Twitter.

Un saludo y ¡Adelante Girona!

Francisco J. Lara
Secretario de la Penya Immortal Girona

Anónimo dijo...

franchu.jilipollas.no.sabes.lo.que.dices